2012. január 31., kedd

Csak a csattanó miatt.

Egyszer meséltek nekem egy történetet, miszerint egy srác úgy kérte meg a barátnője kezés, hogy elvitte mekdonáldszba és a hamburger alá rejtette el. Mitagadás, én nem ilyennek képzeltem el. Akkor már inkább a kólába. Stílusosabb abból kiszedni. :) Na lényeg a lényeg, egyik humorosabb pillanatomban gondoltam elmesélem ezt a kis történetet egy kolléganőmnek. Nekem a könnyeim potyogtak, miközben meséltem, mert elképzeltem annak a szerencsétlen lánynak az arcát, de kolléganőm rezzenéstelen arccal végighallgatta, majd így szólt (látszott, hogy nem érti a lényeget): Miért, nekem a Laci annó a KISZbüfében kérte meg a kezem. Az is nagyon szép volt ám. Szép dolog a lánykérés. Na, bebuktam. Rá egy hétre ezt a két sztorit egyben mesélem egy havernak, mekdonáldsz, kiszbüfé satöbbi. Mire Ő fapofával: Végülis hasonlít a két lánykérés. Ha jobban belegondolsz, a mekdonáldsz a kapitalizmus KISZbüféje. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése