2012. január 26., csütörtök

Masszőrsztorik2-Ki kezd ki kivel?

Gyakran hallom, hogy a masszőrnek milyen arany élete van, mert több lukat tömnek be, mint a fogorvosok. Hát igen. Engem mondjuk még egy huszonéves bombázó sem próbált meg leteperni masszázs előttutánközben, de nem adom fel. Viszon voltam már kitéve szexuális zaklatásnak. Behívtam az alanyt, egy közel 70 éves dájcse ajkú férfiembert. Megkértem, hogy vetkőzzön le, én addig megtekintem a kezelőlapot és kezdem a gyúrást. Na, lehajolok, aláírom, megfordulok..... És paff. Ott áll a mester egyszál tökben, álló pöccsel és vigyorog rám, mint a kisgyerek szalonnasütéskor, csak jelen esetben én lettem volna a szalonna. Na mondom ez kemény meccs lesz, főleg ha még kályhacsövet is hozott magával, de azt legyenmárkedves kint letenni basszameg. Ott áll és vigyorog tovább, látva megdöbbent arcom. Próbáltam tartani a formát, de látta, hogy elbizonytalanodom és ez fokozta harci kedvét. Finoman megkértem, hogy UGYAN, FEKÜDJÖN MÁR FÖL AZ ÁGYRA. És mit mond???? Miért? Miért, baszd meg? Miért? Mert nem segbedugásra jöttél, hanem masszázsra, úgyhogy légy olyan jó, feküdj már föl és húzd vissza a végedet. Persze a német nyelv annyira csodálatos, hogy mindezt egy szóval ki tudtam fejezni: Bitte! És láss csodát, lefeküdt. Persze itt nem megy olyan könnyen, mint a tengeralattjárón, hogy csak megnyomom a gombot és visszamegy a periszkóp. Ott ficorgott nekem percekig, amire lecsihadt. Amikor végeztünk meg akart ölelni, de kibújtam az állat mancsai alól és elmenekültem. Nem hiányzott sok egy élőhúsos kolonterápiához. Nem volt szép emlék :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése