2012. január 25., szerda

Társkeresős sportrandi :)

És igen, regisztráltam egy társkeresőbe. Emberek, imádom. Ennél jobb dolog a világon nincs. Az emberek kitöltik az adatlapjukat nem annak megfelelően, amilyenek, hanem úgy, amilyenek SZERETNÉNEK lenni! Így futottam bele a következő hölgybe: ,,Kissé molett vagyok." Na megnézem a képeit ennek a "kissé molettnek". Hallod, át kellett tennem nagyobb képernyőre a gépet, mert nem fér ki és nem a sok megapixel miatt. A hölgy finoman szólva is olyan volt, mint egy túlexponált bölény. Ezzel még nem is lenne semmi baj, csak ne írja oda angyalszivem, hogy kissé molett. Én is odaírom, hogy testes, mert 110 kiló vagyok, de nem az az ocsmánykövér, hanem az a megtermettebb fajta. Nem is írom oda, hogy sportos, mert nem lenne jó vége. Egyszer randiztam egy lánnyal. Kitaláltuk, legyen fallabdázós randi. Nekem mi volt addig a fallabda? Egy haverral ütögettünk fél órát, utána pihenősör, utána újból fél óra. Hát a terem felé menet a kislány már be volt sózva. Rosszat sejtvén megkérdeztem, mire ez a nagy izgalom.
-Ó, még sosem fallabdáztam. (Nyert ügyem van. Én leszek ennek a lánynak a császár)
-Igaz, 5 éve teniszezem, de az nem ugyanaz. (Hát nem, mert a teniszt szabadban is szokták játszani. Végem van!!!!)
Na elkezdődött a meccs. A 2. ütés után a kislány rá is érzett, de én egy férfitestbe bújt gúnár vagyok, aki akkor ik kitart, ha már elszakadt a kötél, ezért beleadtam mindent. Amikor fél óra eltelt én már levegőt alig kaptam, rajt meg még homlokgyöngy sem látszott. Amikor kimentem inni egy pohár vizet, utánamfodult. Azt hittem, engem néz. Kicsit ki is húztam magam. Amikor visszaértem, mondta, hogy figyelte, hogy zsebreraktam a labdát, pedig addig gyakorolni akart. (K.O.). Lassan letelt az egy óra. Kicsit darabosabb volt a mozgásom és gyakorlatilag a tüdőmön kívül nem éreztem, hogy lenne egyéb testrészem is. Elterlt az egy óra. Úgy vártam a lámpaoltást, mint a zsidók a messiást, de csak nem. Egy óra öt perc... 10... 15... 25... 30.... katt. Hamar öltözés és kicsekkolásnál szóltam, hogy csak egy órára béreltük a pályát.
-Ó, az utánatok jövő lemondta, úgyhogy adtam ajándék fél órát. (Rohadná' meg)
Ajándéknak ennyire még nem örültem. A lányon üdvözült mosoly, én meg olyan voltam egyszemélyben, mint a "tájkép csata után" című festmény. A nyakambaugrott, megpuszilt és mondta, hogy jövő héten menjünk el teniszezni, mert valójában az az ő sportja. Azóta sok jövő hét telt el, de a tenisz elmaradt. Nem is bánom. Igaz, azóta gyakran találkozunk a lánnyal. Barátok lettünk. Pedig akkor is megfogadtam, hogy nincs haverfelvétel. De egy hely még volt a padláson :)

Na, de a társkeresőktől kanyarodtunk ide. Ki lehet tölteni olyan rublikát, hogy ,,autó vagy lakás van-e?" A nők szempontjából jogosabbnak érezném az "autó vagy lakáshitel van-e?". Kicsit jobban lefedné a valóságot. Van egy olyan hibám, hogy először a nevet nézem. És tőlem nézhet ki úgy egy nő, mint Pamela Anderson fénykorában, ha a felhasználói neve pl.: Krisssstykehhhh". És nem hiszitek el, mennyi ilyen van. A 22 és 30 közti korosztály, akik az én"célközönségem", alig mutat fel értékelhető példányt. Csupa sekélyes bankkártyavadász, leszbikus, aki pedig szép, okos és normális, az vagy robert patiszont, vagy bredpittet keresi. Nem általánosítok, mert ez viszont azt mutatja, hogy én sem ott horgászom, ahol az én halaim vannak, de ezen a társkeresőn látottak elkeserítettek. De nem adom fel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése