2012. január 22., vasárnap

Mi is az a wellness arc

Életemben először böjtölés közben vágtam wellness arcot, csak akkor még a fogalmat nem ismertem és nem alkottam meg. Ahogy sógorom fogalmazott, amióta ismer (9-10 éve volt akkor), kb 300 kilót fogytam és 5 évet diétáztam át összesen. Képzelhetitek. Úgy gondoltam, hogy kipróbálom a wellness egy új, felmenőben lévő ágát, a böjtkúrát. Csak azt senki nem mondta, hogy ezt nem munka közben ajánlott. Szépen megvettem a könyvet, elolvastam és szakmai segítséggel felépítettük a böjtömet. Csak azt nem mondta senki, hogy MARADJ OTTHON TE ÁLLAT, MERT MEGDÖGLESZ!!! Ez valahogy kimaradt. A böjtnek a nemevésen kívül két fontos beépített eleme van. Az egyik a keserűsó, amit üres gyomorra, egyhajtásra kell meginni, utána pedig fél napig a toálett (helyesen véce) kartávolságnál messzebb való el nem hagyása javasolt. A következő nap pedig a marketing mesterek által oly bölcsen megfogalmazott Hydro-kolon terápia, melyet egy ennél még tanultabb vendég nemes egyszerűséggel csak "valagmosás"-nak titulált. Az első "kolon" mindíg vízválasztó egy férfiember életében. Maga a kezelés úgy zajlik, hogy egy (jó esetben csinos,fiatal) hölgy bevisz egy szobába, ahol le kell tolni a nadrágot. Mindet. Utána fel kell feküdni egy ágyra, ő pedig előkap egy termetes csövet, amire a magyar nyelv kizárólag a "lóbaszó" kifejezést ismeri. Ezt bevazelinozza, megsímogat és kér, hogy nyomjak. Nyomjak? Most akkor be kell menni valaminek, vagy ki kell jönni onnan? Nem vitatkoztam. Nyomtam. Lazíts, nem lesz gond. (könnyen dumál). 3---2---1---és megszületett a .... az elhatározás, hogy soha nem leszek buzi!!!!! Nekem elég egy kis anyagcsere termék is, nehogy még eltorlaszoljam a kijáratot. Ezt nem. És ez az a pont, amikor a férfi dönt. Én a hetero élet mellett döntöttem. Na az én kedves kis kezelőnőm ezután kért, hogy óvatosan feküdjek hanyatt és vigyázzak, hogy ki ne csússzon. Vigyázzon ő. Különben sem én szívnám meg, ha eltalálnám egy jól irányzottal :) Innéttől már sima volt az ügy. Lement a 45 perc, kihúzta a csövet és attól eltekintve, hogy két napig úgy közlekedtem, mint egy pingvin nem volt semmi gond. De ezt megelőzően a keserű só... Én felkészítettem mindenki a munkahelyen, hogy ma többet leszek a wc-n, mint az irodában és hogy valami újságot készíthetnének be, vagy számítógépet, csak hogy lekössem magam... Na be is indult a vekker, én pedig mint az inga, ide oda rohangáltam a wc és az iroda közt. Azóta ismerem az indokolt szabadnap fogalmát, de akkor még túl lelkes voltam. Egyszer csak az egyik ilyen Zrínyi-manőver alkalmával elém toppant egy vendég. Én abban a percben kivágtam egy huszáros vigyázzt, de olyat, hogy a farpofáim közé egy gombostűt nem lehetett volna befejezni. A vendég. látva a névtáblám megörült, hogy druszák vagyunk és ennek örömére elkezdte nekem sorolni a hotel hiányosságait. A pultos kislány tudta, mi a helyzet velem és őszintén szólva kollégát így röhögni még nem láttam. A vendég kb. 15 perce mondta a magáét, amikor feltűnt neki, hogy izzadok.
-Ennyire melege van?
-(ennyire, mer' ég a talaj a lábam alatt, te állat, te!!!) Nem, csak bent ment a klíma...
-Na jöjjön ki, ott is van mit mutatnom.
És ebben a pillanatban sikerült egy olyan mosolyt erőltetnem az arcomra, amit joggal nevezhetek a "Wellness arc" kifejezés születési pillanatának. Az a perc, amikor meg kell szenvedni azért, hogy jó legyen és ehhez jóképet vágunk. Ez a wellness arc. Aztán hogy melyik az a "wellnessarc" vendégtípus, arról később. Lényeg a lényeg, , megkértem a vendéget, hogy menjen előre és sűrű elnézések közepette távoztam. Elindultam a wc felé. Feltépem az ajtót, hát ott ül a német. Ájn moment bitte! NINCS MOMENT!!!!!! JECT ODER Ní!!!!!! Berontottam a női wc-be, gatya le, ráültem és hajrá. Eltelik 5 másodperc és kivágódik a wc ajtaja.(Basszamegnemzártambemindegyleszamilesz) Ott áll egy nő, rámvágja az ajtót és ordít: ,,Ez női!" Nem én válaszoltam, hanem az a vulkán, ami kitört, de olyan recsegéssel, hogy majd megsüketültem. A vendég szerintem rájött, hogy indokolt volt. A böjt ezek után még 6 napig tartott. Lement 12 kiló! Éljen! Azóta visszajött 25. De nem baj. Majd lemegy!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése