2012. január 22., vasárnap

Egy emlékezetes randi

Nemcsak egy volt, de általában az összes randim ugyanúgy végződik egy ideje: ,,Én csak a barátod akarok lenni!"

Lehetséges válaszok:
-Bocs, nincs haverfelvétel. Tele a padlás!

-Szereted a Forma-1-et? Nem! Szereted a sört? Nem! Ennyi!

-Akkor szexelj egyedül!

A múlt heti elég gyászosra sikeredett. Mindent megtudtam az előző pasijairól, hogy melyik mikor, hogy szerette, hogy hogyan csalták meg, stb stb. Megpróbáltam olyan téma felé kanyarodni, amiben kompetens vagyok.
-Ismered Müller Pétert?
-Két filmjét láttam, de nem nagy szám. Miért?
-Hagyjuk. (Azóta sem tudom, milyen Péterre gondolt.)

Telt, múlt az idő, sétáltunk, ő beszélt, beszélt, beszélt.... Mindenről, ami nem érdekelt és én is beszéltem mindenről, ami nem érdekelte. Aztán a randi végén (bár ez a fogalom, hogy a randi vége, általában meghatározhatatlan, itt nem volt kétséges) közölte, hogy
-Mondanom kell valamit.
-Mondj.
-Tudod, rájöttem, hogy miért nem működtek eddig a párkapcsolataim.
-Ííííííígen...
-Tudod, én a lányokat szeretem.
-Na... Legalább van bennünk valami közös. :)
Azóta se hallottam felőle.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése